Certyfikowani specjaliści SEO i SEM

Blog TOP4ALL

O pozycjonowaniu, e-marketingu i nowinkach internetowych

Home / Blog

Keyword Hero – czyli jak sprawdzić not provided w Google Analytics

24 sierpnia 2017/0/3/

Co to narzędzie w ogóle robi? Podszedłem sceptycznie gdy pojawiło się info o nowym magicznym sofcie pozwalającym odkryć to co Google ukryło pod ponad 90% (not provided) w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Było już kilka sztuczek lecz ich skuteczność była bardzo podobna do tej, którą można było otrzymać łącząc Google Analytics z Google Serach Console. Można [...]

Google Analytics , , , ,

Powiadomienia w Google Search Console

Nie masz certyfikatu SSL, sprawdź co się stanie w październiku 2017

21 sierpnia 2017/0/3/

W końcówce zeszłego tygodnia Google powysyłało wiele ostrzeżeń o braku zabezpieczeń w usłudze o następującej treści. Od października 2017 roku, gdy pojawi się przeglądarka Chrome w wersji 62 będzie wyświetlane w niej ostrzeżenie, o tym, że witryna jest NIEBEZPIECZNA. Wystarczy, że na swojej stronie posiadasz formularz kontaktowy. Oj nie! Wystarczy, że w stopce posiadasz zapis [...]

Pozycjonowanie , ,

Pozycjonowanie - najczęstsze pytania

Pytania najczęściej zadawane przez klientów

2 czerwca 2015/0/6/
pozycjonowanie stron

CO TO JEST POZYCJONOWANIE Pozycjonowanie jest jedną z nowoczesnych form promocji w Internecie. Jest to złożony i nierzadko długotrwały proces, którego efektem jest wzrost pozycji strony WWW w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie większa liczba potencjalnych klientów pozycjonowanego serwisu. NA CZYM POLEGA OPTYMALIZACJA Optymalizacja jest jednym z etapów procesu pozycjonowania strony i polega […]

Pozycjonowanie

Optymalizacja stron internetowych

O tym jak optymalizować strony

10 maja 2015/0/6/

OPTYMALIZACJA STRONY Jest to szereg czynności mających na celu dostosowanie (zoptymalizowanie) treści i kodu strony internetowej, lub całego serwisu (witryny), pod określonym kątem. Optymalizację strony można podzielić na optymalizację kodu i optymalizację treści. W przypadku większości popularnych programów do zarządzania treścią (CMS) optymalizację treści można przeprowadzić z ich poziomu. Optymalizacja kodu wymaga najczęściej ingerencji w [...]

Optymalizacja

Kampania AdWords

Reklama kontekstowa, kampanie PPC

27 kwietnia 2015/0/2/

  Kampania AdWords jest świetnym rozwiązaniem, jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z e-marketingiem.

PPC